Woho!

Nu har jag precis kommit hem från Lea där jag har tillbringat min kväll! Jag och Lea bakade en super god kladdkaka med grädde *mums*
 
Idag så skulle ju mitt nya sim kort kommit också men det gjorde det ju inte. Men smarta som Comviq är så spärrar dom mitt andra kort så nu har jag ingen mobil jag kan ringa i från :( 
Så vill ni mig något så är det bara att höra av er på facebook, skype eller något liknande.
Men nu måste jag ju avsluta detta inlägg med en rolig nyhet och det är att Linda och Malou ska börja träna hos oss eftersom Micke ska flytta till Göteborg. Det ska verkligen bli super kul. Vår grupp behöver verkligen lite omväxling.
 
Men nu ska jag lägga mig och sova tror jag, men jag har sovmorgon till 10 imorgon så jag har inge bråttom :P
 
Men nattinatti! :) <3


Bild tagen från Facebook ;)

Kommentarer
Postat av: ella

hej! undrade om du kunde berätta lite om din konståkning, typ va du kan för något hur länge du åkt och hur många poäng du fått som mest! kramis =)

2011-03-30 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0