Svar på frågestunden som jag helt glömt bort!

    Anonym om Frågestund!:

1. Är du oskuld?
2. Vad har du för Bh-storlek? A/B?
3. Vilket land kommer du ifrån?
4. Tycker du att du är snygg?
5. Får du mycket killar?
6. Hur raggar du?
7. Sämsta raggningen du varit med om?
8. Är du nöjd med din kropp?
9. Är du avundsjuk av dig? (När det går bra för andra eller när dina kompisar får mer killar etc.)
10. Är du kär?

Svar:
1.
Privat!
2. 70 C/D
3. Mamma från Spanien och pappa från Slovenien(Y)
4. Det finns ju dagar man känner sig snyggare än andra dagar och vissa dagar man inte ens vill se sig själv.
5. Nej
6. haha jag vet inte riktigt ;)
7. Minns inte :P
8. Nej det är jag inte. Jag skulle vilja vara längre, ha längre och smalare ben och lite annat ;)
9. A jag är ganska avensjuk av mig, jätte jobbigt! :/ Jag kan också tycka att det kan vara jobbigt att lyssna på när folk pratar om killar samtidigt som jag verkligen vill höra :P
10. Nej jag är inte kär!


Emmy om
Frågestund!:

1. Vem är din favotit lärare?
2. Vem är din favotit tränare?
3. Har du några planer för sommaren?
4. Ska du träffa någon speciell i sommar som du inte brukar träffa så ofta?
5.Vad skulle du välja Läger eller sol semester?

Svar:
1.
Min favorit lärare heter Elin! :)
2. Min bästa tränare heter Linn Arvidsson, Men Helena och Duran från Steugsund och Kalle Strid från Danmark är också tre av mina favotiter!
4. A det ska jag göra! Jag ska träffa alla underbara människor på Gotland i sommar och jag ska också träffa en kompis som heter Shepend som kommer till Stockholm! sen kommer jag säkert träffa massa annat folk med :D
5. Jag skulle verkligen välja läger. På läger får man alltid träffa massa roligt folk och ha det skit gött. Sen får man ju så klart göra det man älskar, träna konståkning! :D


Anonym om Frågestund!:

1.Vilken är din favoritplats på hela jorden?
2.Vad skulle du inte klara dig utan?
3.Är du nöjd med din iphone?
4.Vad är du mest nöjd med hos dig själv(kan vara en egenskap också)?
5.Vad är det bästa/coolaste/finaste du klarat av på konståkningen?

6.Om du bara fick ta med dig 2 saker till en öde ö,vad skulle det vara?


Svar:
1. Oj vad svårt, jag vet inte riktigt! :P
2. Konståkningen, min familj och mina vänner!
3. Jag är jätte nöjd med min Iphone (Y)
4. Det jag är mest nöjd med hos mig själv måste nog vara att jag är ganska öppen av mig!
5. Det bästa/coolaste/finaste jag klarat måste nog vara dubbel axel! ;)
6. Det jag skulle ta med mig till en öde ö skulle nog vara ett sällskap och mat ;) 


Josse om
Frågestund!:

Vad ska du göra under loooovet? :D

hahah dålig fråga men jag kom inte på nån bättre ;) <3

Svar:
Jag antar att du menar sommarlovet ;)
Mina planer för i sommar är att jag två dar efter skolavslutningen ska åka till Gotland på Konståknings läger i tre veckor. När jag kommer hem från Gotland ska jag jobba och bara hha det jätte kul och njuta av sommaren tillsammans med mina vänner. jag ska även veckan innan skolan börjar åka på utligare ett läger fast denna gång hemma!

Jag har bara 7 veckor sommarlov :(

   

 

 

Anonym om Frågestund!:

1. vem är din bästa kompis?
2. hur var din första kyss?
3. hur många har du hånglat med?
4. hur var första gången du hade sex, berätta!!
5. hur många har du haft sex med?
6. Är du nöjd med ditt utseende? om inte, isåfall vad är du inte nöjd med?
7. Är du popis bland killarna?
8. festar du mycket ?
9. Har du någon pojkvän? Om du har, hur blev ni tillsammans? Om du inte har, är det något du längtar efter?

// Ett stort fan av din blogg

Svar:
1. Jag har flera kompisar som står mig väldigt nära. Men dom som står mig närmast just nu är Lea och Emelie :)
2. Den var bra! ;)
3. Inte så många...
4. Privat!
5. privat!
6. Jag är inte nöjd med min kropp! Jag skulle vilja vara längre, ha längre ben och vara smalare ;)
7. Det skulle jag inte villja påstå :P
8. Nej det gör jag inte!
9. Nej jag har ingen pojkvän! Att ha en pojkvän verkar vara jätte mysigt men det är inget jag skulle stressa fram det kommer när det kommer! ;)

 

 LISA om: Frågestunden!

1, hur var din första kyss? Hur gammal var du? Vad hette han?
2, hur många har du hånglat med?
3, Hur var första gången du hade sex? Hur gammal var du? Vad hette han?
4, Hur många har du haft sex med?
5, Tänder du på något speciellt?
6, Är du nöjd med din kropp? Finns det något du vill ändra? Isåfall vad?
7, Är du popis bland killarna?
8, Vem är din närmsta kompis?
9, vem av dina vänner känner du att du är likast?
10, Festar du mycket? om inte, varför?
11, Dricker du? Varför / varför inte?
12, Röker du?
13, Är du bra på konståkning?
14, Ditt livs bästa minne?
15, Har du gjort något du ångrar? isåfall vad?
16, Snackar du mycket skit?
17, har du blivit sviken av en vän? Om du har, vad gjorde den?
18, Har du någon pojkvän? Om inte, är det något du längtar efter?


Svar:
1.       Min första riktiga kyss var jag 14 år och den var la bra, går inte ut med namn ;)
2.       Inte så många...
3.       Privat!
4.       Privat!
5.       Bra utsende och god doft ;)
6.       Jag är inte nöjd med min kropp! Jag skulle vilja vara längre, ha längre ben och vara smalare ;)
7.       Det skulle jag inte villja påstå!
8.       Som jag sa tidigare har jag många nära vänner men dom som står mig närmast är Lea Cileg och Emelie Isaksson <3
9.       Oj vad svårt... men det är nog Lea och Emelie ;)
10.   Nej jag festar inte så mycket. Eftersom jag tränar ganska mycket har jag inte så mycket tid över :P
11.   Nej jag dricker inte, det är inte bra för träningen! ;)
12.   Nej jag röker inte.
13.   Jag hatar sånna fråger, men jag kan ju inte ljuga och säga att jag är dålig men man kunnde ju vara bättre :P
14.   Oj vad svårt... jag vet inte riktigt! :P
15.   Jag har mycket saker jag ångrara men det tar jag inte upp här!
16.   Nej det gör jag inte, jag försöker behandlar andra som jag vill bli behandlad själv  :)
17.   A jag har blivit sviken av en vän men jag tar inte upp mer om det!
18.   Nej jag har ingen pojkvän, men det finns många killar man ser i koridoren man inte skulle tacka nej till ;)

 

 

 

  

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan din mamma vara spansk och din pappa från slovenien och du är svensk ? Är du adopterad elr?

2011-05-13 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0