Underbara tjejer! <3

Halloj alla underbara! 
Hur år ni? Själv mår jag jätte bra! Jag har haft en jätte bra dag idag. Jag började klockan kvart över åtta och slutade redan halv elva (Y)
När jag slutade klockan halv elva så åkte jag , Sofia, Laila, Fanny och Alexandra in till stan för att vi skulle shoppa. När vi väl är inne i Stockholm så fick vi något jävla fnatt och åkte till Nacka forum istället. Det var lite svårt att hitta dit eftersom vi inte fattade hur man kom till bussarna. Vi kände oss verkligen som fem stycken turister som frågade om vägen hahaha :P Sen åkte vi tillbaka till Stockholm och gick där i spöregnet. Jag köpte bara ett par skor hihi! Tack för en super mysig dag på stan ikväll tjejer ni är underbara! :) <3
 
men nu ska jag sova eftersom jag inte får någon sovmorgon imorgon eftersom vi har NP i matte A :( men det går nog bra!
Det blir inte heller så mycket bloggande imorgon eftersom jag ska vara med Rebecca efter skolan.
 
ahaha förlåt för att det blev så rörigt men jag orkar inte hahah :P
 

Mina nya skor! Mycket finare i verkligheten!


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du skorna? och vad kostade dem?

2011-05-18 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0