Underbart!

Hej mina fina! Jag har varit så sjukt trött idag, jag kunde inte ens hålla mina ögon öppna. Men jag tänkte ändå ta mig i kragen och berätta om min helt fantastiska helg! I Lördags började min dag klockan 9 då jag gick upp eftersom jag började jobba klockan halv 10. Jag jobbade till klockan 4 och sen var det snabba pukar hem eftersom jag skulle vara på unkan (Salems ungdomsgård) klockan 5. Jag åkte hem snabbt som attan och fixade mig så jag var på huset klockan 5. Jag, Ellinor och Ella var där och hjälpte till att förbereda drinkar och lite annat vilket var riktigt kul! Klockan åtta gick jag och Ellinor och våra små syskon tog över våra platser. Ellinor och jag skulle nämligen på fest hos Malin vilket var hur kul som helst. Det var galet mycket folk och massa nya människor. Jag hade det verkligen jätte kul. Vi gick och la oss runt fyra tiden och gick upp runt halv 10 på söndagen. Jag tog tåget från Rönninge klockan kvart över elva eftersom jag skulle till Hammarbybacken på träning. Det var jätte jobbigt. Sen på kvällen åkte jag in till stan med Karin och gick på rix fm och träffade massa goa killar bland annat Jonas, Oliver, Jesper, Dennis och Christoffer. Även där hade jag det jätte mysigt!
 
Men nu ska jag ta det lugnt och lägga mig och vila har nämligen fått ont i halsen :(
 
Pusspuss!



Två bilder från festen!

Kommentarer
Postat av: HANNA

ha en skön kväll! :D

2011-05-23 @ 20:31:25
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Amanda

Typ jättefin bild. Hö-hö

2011-05-23 @ 20:42:36
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0