Den femte November 2009!

Nu kom den dagen jag sa att jag aldrig skulle glömma, och det gjorde jag inte heller.  Det var nu idag exakt två år sen du lämnade oss och blev guds finaste ängel. Jag har fortfarande svårt att förstå att du verkligen är borta, men desto längre tid som går desto mer förstår jag att detta är verkligheten.  Men jag vill inte fatta, jag vill inte förstå. Jag vill bara blunda för sanningen och hoppas att du ska komma tillbaks. Man tror sånt här händer andra. Man tror inte det händer en själv. Men det hände. Jag mins fortfarande din röst och ditt skratt. Jag ser dig fortfarande i mina drömmar. Jag mins 15 November som om det var igår. Jag mins hur jag kände. Jag mins också hur vi tjejer sa att vi skulle klara det här tillsammans, och det gjorde vi. Vi klarade detta, för tillsammans var vi starka.

Jag älskar dig Rebecca Nu, då och föralltid!


Vår älskade
Rebecca Svedin
* 1 december 1993
† 15 november 2009

Älskade Rebecca
Du är som en stjärna i
universum
Trots att du har slocknat så
kommer ditt starka ljus
att lysa för evigt"


Rebecca Svedin 931201-091115
   Vila i frid gumman
Du kommer föralltid finnas i mitt hjärtaY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0