Galen helg!

Sitter nu och väntar på tåget som är sen och tänkte att jag skulle blogga lite om helgen! Min helg har varit grym och jag har haft det så sjukt kul. Helgen började med att jag i fredags tåg tåget till Solna med mina härliga rönningre och Huddinge människor för fest. Själv tycker jag att festen var riktigt tråkig så jag åkte hem med halv tolv tåget. På lördagen så var det som vanligt tre timmars träning på morgonen som för den delen gick riktigt bra! Jag körde två felfria program nästan. Sen på kvällen så åkte jag till Södertälje tillsammans med Line för fest, men denna gång med framför allt min klass. Festen blev verkligen lyckad! Vi hade det så sjukt kul. Jag och Line stannade över natten eftersom det var så långt hem och bussarna slutade gå. Eller sov vi gick och la oss fem och så gick jag och Line upp klockan nio för att åka hem. Sen på söndags kvällen så åkte jag, Line, Sofia, Emma och Caroline till den norska big brother och hade det jätte trevligt! Men nu är jag snart framme i skolan! Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0