På väg hem!

Nu sitter jag på tåget på väg hem från stan. Jag känner mig lite stressad eftersom jag ska vara i is hallen sminkad och färdig klockan fem. Men jag hinner! Sen så Vaknade jag idag upp med samma ångest som i skolan när man inte pluggat tillräckligt för en tenta eftersom jag inte valt fotoposition! :((
Men Jag åkte till stan med tre underbara tjejer som heter Sofia, Laila och Fanny. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort om jag inte fått dessa tjejer i min klass, dom är så bäst och gör det värt att gå till skolan!


Kommentarer
Postat av: Sofia kvist

Du är så söt vannie! Du gör det värt att gå till skolan <3

2011-10-07 @ 14:32:33
Postat av: vanessa

Sötaste Fia, Du är den som lyser upp min vardag! <3 Kärlek till dig!

2011-10-07 @ 21:12:09
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: vanessa

Finaste Fia, det är du som lyser upp min vardag! Kärlek till dig! <3

2011-10-07 @ 21:14:04
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0