Fredag!

Hej alla goa!
Sitter nu hos Emelie efter att varit och ätit pizza min min kära far. Vi ska snart åka in till Djugårn på någon fest. Idag har jag varit ute på vattnet hela dagen med min kära klass SP10B. Vi har paddlat och bara haft det mys, vilket var ganska trevligt. Jag och Line hade det lite svårt i början men det gick bättre mot slutet! Jag tänkte lägga upp massa bilder och så imorgon om jag hinner eftersom jag har ganska mycket att göra imorgon. Imorgon ska jag först träna från 10.00-13.00 sen någongång mellan klockan 13.00 och 16.00 ska jag möta Marcus och sen mellan klockan 16.00-21.00 ska jag jobba. Men nu måste jag sluta ska snart åka.

pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0