Helgen!

God morgon! Just nu sitter jag i sängen fräsch och ny duschad och kollar på True talent. Jag har varit så dålig på att uppdatera så jag måste verkligen bättre mig! Men i Fredags så gick jag i skolan, direkt efter skolan åkte jag och jobbade till 9 då mamma hämtade mig och skjutsade mig till Malin där det var fest. Det var riktigt roligt och mycket underbara människor. Vi gick från Malin runt tolv då Markus, Nahir och jag bestämde oss för att gå hem. Sen på igår (Lördag) så tränade jag först tre timmar och sen blev det en shopping dag med Mamma, David, Alma.Bi, Denina och Pauline. Jag fick med mig en stickad tröja och en skjorta. Sen följde dom med oss hem för att äta middag har, dock mådde jag inte så bra. Jag fick jätte huvudvärk och det kändes som jag hade feber. Men nu idag mår jag strålande. Idag ska vi snart åka till skärholmen och typ bli stylade och sen ikväll ska jag, Lea, Denina, Pauline och David på Big Brother Norge. Hoppas det blir rikrigt kul. men nu måste jag gå hej då puss på er!       


Familjen annorlund på ikea! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Få garanterat fler besökare genom att klicka på länken nedan och bli medlem! :) Kram



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ElinMT

2011-09-25 @ 19:14:59
URL: http://hejelinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0