Untz Untz!

Det är äntligen fredag vilket känns helt underbart, och vad vore en fredag utan fest?! Precis ingentings, så ikväll bär det av till Älvsjö mässan med mina underbara tjejer för att gå på NRJ! Jag har en känsla av att det kommer bli sjukt kul! Jag ska gå med Lea, Malin, Emelie, Kain, Ellinor och sen träffa flera där. Jag har varit så himla taggad hela dan idag vilket jag tror att mina kära klasskamrater kan hålla med om eller hur?! ;) 
Skoldagen idag var riktigt skön eftersom vi slapp två lektioner så vi slutade redan runt 12. Men snart kommer Lea hit och då ska vi fixa oss och äta pizza innan vi sen åker ner till Rönninge för att möta mina brudar.
 
Puss så länge!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0