21 jump street

Då var man äntligen hemma. Har haft fullt upp idag började morgonen med lite pluggande innan jag sedan gick till gymmet. Efter jag vart på gymmet pluggade jag med och gick till gymmet igen för att köra ett pass med bodypump. Det var ganska roligt, och det blir definitivt ett pass till. Efter passet bar det bara att skynda sig hem för att byta om och fixa sig för att sedan åka in till stan och förhandsvisningen av 21 jump street som har premiär nu i veckan. Filmen var jätte bra, vet inte hur mycket jag skrattade. Var även några B kändisar i salen som tex paradise Patrik som satt framför oss, coolt va! ;) men nu ska jag sova är riktigt trött, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0