Sommar!

Jag älskar att vakna upp till skrikande barn, fåglar som kvittrar, en näsa man inte kan andas genom och solen som lyser in i ens rum, för då vet man att sommaren är Påväg.
Ligger just nu ute i solen och steker och försöker få lite färg till ikväll. Vilket jag faktiskt lyckats med!
Min kväll ska jag spendera med mina underbara tjejer Malin och Emelie. Vi ska äta midda och senare möta upp lite Goa människor. Sen får vi se vart kvällen bär av!
Min går kväll spenderade jag först på cafe 60 med mina fin vänner Carro Emma Anna och Ida. Efter vi fikar åkte vi hem till Linus där alla killar var, mycket trevligt. Men nu ska jag fortsätta sola skriver mer sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket, blir jätte glad verkligen! :)

2012-04-30 @ 15:51:29
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0