Söndag 5 Augusti

Hej, jag vill börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen. Det har varit mycket som hänt nu, blandannat jobb. Jag har jobbat Måndag, Onsdag, torsdag och Fredag från 12 till 21 varje dag..! Men trots allt jobb har jag hunnit med massa annat skoj. I fredags efter jobbet var det fest i Tullinge som stod på schemat. Det var ganska mycket folk men trots de så var det väldigt lugnt, men jag hade de trevligt och kom hem runt tre tiden. Igår åkte jag tillsammans med Lea och Maria in till stan för att se på pride paraden. Vi mötte även upp Ida och Josefin och vi gick faktiskt i paraden..! Det var ganska pinsamt och det ända jag och Lea tänkte på när vi gick där var "Snälla intervjua inte oss" haha. Det vart även litte shopping. 
Kvällen spenderade jag hemma hos Isak i Bromma tillsammans med tjejerna. Det var riktigt kul att få träffa killarna igen eftersom vi inte träffats sen vi åkte hem från Rhodos. Riktigt mysigt!
Bjuder på lite bilder från helgen i nästa inlägg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0