Underbart+

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg och njutit av lite ledighet, för det har jag! Igår spenderades kvällen tillsammans med några underbara själar hemma hos Markus med lite fest. Jag hade det sååå bra, kan inte ens förklara hur lycklig jag är som fått dom underbara vännerna jag fått! Dom gjorde verkligen min kväll. Jag kom hem runt halv tre och gick upp redan vid halv nio för att göra mig reda på handledarutbildningen jag och pappa skulle gå på. Kursen var faktiskt jätte intressant. Nu kan jag äntligen börja köra. Målet är att ta körkort om ungefär fyra och en halv månad! Tror ni jag lyckas?! Det tror jag! God natt på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Underbaraste Vanessa! puss på dig och tack för en grym kväll <3

2012-08-26 @ 23:11:19
URL: http://smineur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0