You are eighteen years now!

Nu har jag äntligen kommit hem till min varma mysiga säng. Ligger och kollar på HSM 2 faktiskt!
Idag efter skolan åkte jag tillsammans med Line, Sofia och Laila in till stan för att handla lite presenter till mina kära vänner som fyller år, jag fick även med mig en hollister blus och ett par hollister pyjamasshort hem. Är riktigt nöjd och shortsen är riktigt mysiga! När jag kom hem var det bara att byta om för att sedan åka till Södertälje för att fira min underbara vän Caroline. Jag har haft en jätte trevlig kväll full med skratt och maaaast i STORA lass!!
Caroline fick ett marinblått hollister linne av mig som jag hoppas hon gillade ;) men nu ska jag ta och sova eftersom jag tävlar imorgon, men jag tänkte bjuda på några bilder innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0