You have no idea how much i miss you..

Har ingen bloggsug alls idag, vill bara lägga mig i min sköna säng och sova. Men nu tvingar jag mig själv att skriva ett kort inlägg, bra va?! Igår var jag på Silvias 18 års fest tillsammans med mina fina tjejer Laila, Sofia och Line. Det var riktigt kul, vi dansade sjöng och bara hade det skit kul. Sen åkte vi alla hem till Laila för att spendera natten tillsammans. Idag tog jag och Line halv tio bussen hem eftersom jag skulle följa med Lea på hennes tävling som “Tränare”. Nu på kvällen så åkte vi hem till polarna Johansson och badade i deras jacuzzi, vilket var så sjukt skönt! Men nu ska jag sova för imorgon ska jag åka in till stan tillsammans med Denina och jag måste fundera ut hur jag ska lösa min ekonomiskakris ;) pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2012-02-29 @ 19:00:14
Postat av: Mikaela

Är du svensk? Isåfall vilket land kommer du ifrån?:)

2012-02-29 @ 19:01:37
Postat av: Vanessa

Hej Mikaela!

Jag är född i Sverige, men mina föräldrar är från spanien och Slovenien :)

2012-02-29 @ 22:29:12
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0