Abduction

God kväll på er! Har precis sett klart filmen abduction och Gud så bra den var! Funderar på att sätta på den igen nu bara för att jag blev helt kär i den. Så ni som är lika efter som jag som inte sett den, seeeee den!!

Svenska provet idag gick rent sagt åt helvete, inte bara för mig utan för alla! Det gick inte dåligt för att ingen pluggat utan tvärt om, alla hade pluggat och var ganska taggade och peppade varandra. När vi sen får provet är det bara saker som vi inte pluggat på eftersom ingen hade redovisat om det. Allt låter rörigt jag vet men orkar verkligen inte berätta!
Ska snart försöka sova så jag är utvilad imorgon, och vet ni jag börjar kvart i tio!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0