Lyckan

Ni ska bara veta hur lycklig jag är just nu! Jag har köpt en sak som jag vet att många nu blir avis på, speciellt Lea och Vilma, gissa vad? Sen har jag för stått köp massa annat och vi har även varit på A & F idag. Jag älskar verkligen dom affärärna!!! Men den största delen av dagen har vi tillbringat på en tråkig buss som tagit oss runt hela London. Men vet ni vad? Imorgon är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag, 17 bast blir jag! Så imorgon är det jag som bestämmer vad vi ska göra timmarna innan vi åker hem, och det blir så klart massa shopping!!!! :D Men nu ska jag in och fixa det sista innan imorgon så jag slipper tänka på det. Bilder i stora mängder får ni se någondag i helgen skulle jag tro eftersom jag åker på skid resa på torsdag med klassen! :D Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0