SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Vad händer ikväll?
SV: Jag var med Cornelia och mina andra fina vänner hemma hos Malin där vi spelade spel och hade det trevligt!


1.Berätta om dina bästa vänner!
2.Är du nöjd med ditt val av skola?
3.Vad ska du göra efter gymnsiet?
4.Vad vill du bli när du blir stor?
5.Hur går det med konståkningen?
6.Vad har du för framtidsplaner när det gäller den?
7.Vad är det bästa du vet?
8.Värsta du vet?
9.Vad är det roligaste du varit med om? Bästa? Värsta?
10.Vill du ha "Volvo, villa, vovve" livet? ;)
SV:
1. Jag har många väner som står mig väldigt nära, men mina allra bästa vänner är Lea och Emelie. Jag lärde känna Lea redan som 6 åring via konståkningen och Emelie började jag umgås som mest med efter 9an.
2. I början var jag inte alls nöjd med skolan, men nu är jag jätte nöjd och trivs super bra! Men hade jag valt idag hade jag nog valt ett annat gymnasium med kanske dans eller media inriktning. 
3. Efter gymnasiet har jag verkligen inga planer, jag vet bara att jag vill ut och resa och om jag fortfarande åker konståkning kanske satsa lite extra på det. 
4. Jag vet inte exakt vad jag vill bli. Jag vet att jag vill jobba med något som jag kan bli framgångsrik i och tjäna mycket pengar. Det skulle vara kul att få jobba inom tv eller musik.
5.Konståkningen går ganska bra just nu. Jag tycker det är jätte kul och jag utvecklas, kanske inte så snabbt som jag skulle vilja men framåt går det.
6.När det gäller framtidsplaner för konståkningen så vill jag först och främst bli som bra som jag bara kan. Men inom dom kortsiktigamålen så är det SM och Nordiska som gäller för mig, sen skulle det ju vara riktigt kul att komma längre än så och det är ju det alla kämpar för.
7. Det bästa jag vet är lycka och Kärlek!
8. Det versta jag vet är döden.
9. Det värsta jag varit med om var när min kära vän Rebecca gick bort. Det roligaste och bästa jag varit med om vet jag inte riktigt. Det har hänt så mycket i mitt liv som har varit roligt och bra.
10. Jag skulle vilja leva i en fin villa, med en fin familj, barn och gärna en lite hund. Jag Vill faktiskt inte ha en Volvo, jag vill ha en svart porsche ;)


Ranka de 10 snyggaste killarna och tjejerna. Inte kändisar dvs
SV:Bilderna ligger utan ordning!







1. ditt lyckligaste minne
2. ditt sorgligaste minne
3. favoritmat
4. nämn de 3 viktigaste egenskaperna/sidorna hos en kille enligt dig
5. är du kär
6. vad vill du göra efter att du och jag har festat sönder på studenten ;) (dvs framtidsplaner)
7. hur får man en sån fin rumpa som du har? tips?

puss sötunge
SV:
1.
2. Det sorgligaste minnet jag har är när jag fick veta att min vän Rebecca inte längre fanns!
3. Min favorit mat är Pizza eller pasta
4. Snygg, omtänksam och att kunna lite på
5. Nej jag är inte kär
6. Efter att vi har festat sönder på studenten ska jag jobba för att sedan kunna resa och kanske sattsa på konståkningen innan jag sedan skaffar mig ett jobb där jag tjänar mycket pengar och Lever livet!
7. Hahahahaha typiskt dig Ida. Men jag har verkligen ingen anning :P


1. Vem är din absoluta bästa tjejkompis/killkompis?
2. Om du fick ändra på en sak(som har hänt/du sagt ja vad som helst)vad skulle det vara? Och hur skulle du ändra det? Till vad?
3. Om du får välja en kändis som du skulle vilja lära känna, vem skulle det vara?
4. Vad skulle du göra om du vann 10 miljarder kronor?

Hihi fina frågor va??:D
SV:
1. Som jag sa tidigare så har jag flera stycken nära vänner, Men Lea, Emelie och Malin är de tre närmsta vännerna jag har på tjej sidan. På kill sidan är det Marcus och även blandannat Henrik, Martin, William och Daniel.
2. Jag skulle inte vilja ändra på något jag gjort, saker sker av en anledning. Men det är klart jag ofta tänker hur det skulle varit om jag gjort så istället för så, men det är onödigt att gå runt och ångra sig, jag ångrar hellre något jag gjort än något jag inte gjort.
3. Om jag fick välja en kändis jag skulle få lära känna skulle det vara One Direction. Dom värkar vara ett sån skönt gäng och desutom är dom riktigt snygga!
4. Om jag vann 10 miljarder kronor skulle jag betala av alla familjens skulder som tex huslån med mera. Jag skulle också åka ut i världen och resa och självklart shoppa loss som satan.


1.Vad är ditt drömjobb?
2.Har du pojkvän?
3.Hur många läsare har per dag?
4.Vad är det första du kollar på hos en kille?
5.Vad gillar du mest med dig själv?
SV:
1. Mitt drömjobb är att få jobba inom tv och media eller med musik.
2. Nej jag har ingen pojkvän
3. Det varierar, men mellan 100-200 per dag
4. Hans utseende :P
5. Det jag gillar mest hos mig själv är att jag vågar vara mig själv och säga vad jag tycker.


1.Är det någon du ogillar i klassen, isåfall vem?
2.Vem gillar du?
3.Vem umgås du mest med?
4.Vad har du för framtidsplaner?
5.Vem är snyggast i din klass ? (killar och tjejer)
Puss du har en fin blogg!
SV:
1. Nej det finns ingen jag ogillar i klassen
2. På vilket sätt?
3.Jag umgås med nästan alla i klassen. Jag umgås med dom jag känner för att umgås med. Men det som jag är med mest är Line
4.Mina framtidsplaner är att jag ska jobba för att sedan kunna resa och kanske sattsa på konståkningen innan jag sedan skaffar mig ett fast jobb där jag tjänar mycket pengar och Lever livet!
5. De snyggaste killarna är Kevin Bergendahl och Christoffer Lundgren
Tack så mycket!


10 snyggaste 95 killarna i Södertälje?
SV: Hoppas du nöjer dig med 7 st!



5 snyggaste tjejerna i Södertälje?
SV:



4 snyggaste killarna i din klass.
SV:



snällaste personen i din klass?
SV: Det kan jag tyvär inte svara på. Det finns många som är så sjukt snälla, mer eller mindre alla! 

Hur känner du Emelie Segerdahl? :o
SV: Jag och Emelie har gått i samma skola under grundskolan. Vi hade då gemensamma kompisar som gjorde att vi då lärde känna varandra.


Dessa Jeffry Campbell liknande skor du har. Är dem äkta? Om inte, vart har du köpt dem och för vilket pris?
SV: Mina "Jeffry Campbell" är inte äkta och är köpta på nelly för 350kr plus frakt tror jag det var.


1.Vem är den bästa personen du vet? varför?
2.Hur ser du på vänskap? Vad är en äkta vän?
3.Vad är det värsta sveket du varit med om?
4.Vad är det jobbigaste du varit med om?
5.Vad är det roligaste du varit med om?
6.Vad tycker du om din familj? Är ni tighta?
7.Vad äter du helst av allt?
8.Vad dricker du helst av allt?
9.Vad gör du helst av allt?
10.Vad är det bästa, sämsta och roligaste med dig själv?
SV:
1. Det finns inte bara en persson, det finns flera stycken
2. Jag ser vänskap som det viktigaste som finns. En äkta vän är någon man kan lita på och samtidigt ha det riktigt roligt tilsammans.
3. Det är något jag faktiskt inte tänker ta upp här i bloggen eftersom det ligger bakom mig.
4. När min vän Rebecca gick bort :'(
5. Det roligaste?! svårt finns så mycket
6. Min familj är det bästa och värdefullaste jag har. Vi står varandra riktigt nära
7. Hahaha ja du, jag gillar mycket skräpmat som pizza och MC. Men jag älskar också pasta och så.
8. Jag tycker inte om kolsyra så mycket eftersom jag får hicka (Stavning) så jag dricker helst saft. Men typ fanta lemon är något jag tycker är riktigt gott och även cider.
9. Helst av allt så tränar jag eller umgås med mina vänner
10. Det sämsta med mig är att jag är så sjukt envis, men det kan ju vara något bra med. Det bästa är nog att jag vågar vara mig själv och säga vad jag tycker. Det roliga med mig måste nog vara att jag her en sån sjuk humor.


Varför är jag så himla cool?
SV: Linda du är så sjukt cool bara för att du har en sån cool vän som jag! ;)


Jag hoppas alla är nöjda med svaren och har ni några fråger är det bara fråga på. Jag svarar på allt glöm inte det! Glöm inte heller att jag har bloggsvar på sidan av bloggen som ni också kan ställa fråger i när ni vill!

Pusspuss








Kommentarer
Postat av: Alessia

Vad är det som gör one directions så charmiga och vad är det som gör att du vill lära känna just dom?



Fin blogg! <3

2012-01-17 @ 17:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0