Tisdag 31 Juli

Är inte alls på humör för att blogga nu, men jag gör det för eran skull. Idag har jag tillbringat största delen av min dag inne i våran vackra huvudstad Stockholm. Jag började med en synundersökning till körkortet. Det gick galant, nu är det bara tuta och köra! Efter gick jag runt lite i stan ock kollade och tog sedan en sväng förbi Charlie som jobbar på G-star. Vi tog sedan en lunch innan jag sedan började röra mig vidare i det vackra vädret vi haft idag..! Jag rörde mig vifare hem till Emma där filmmus stod på chemat. Det var inte bara film som väntade utan också chips, godis och kakor. Jag är så mätt nu..! Men nu ska jag ta och kolla lite tv, hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0