En helt vanlig dag, nästan..!

God kväll, idag var första dagen i skolan efter Barcelona. Dagen gick fort och det var så kul att träffs alla! Jag fick inte bara träffa alla underbara människor i skolan, jag fick också träffa den sjukt snygga Martin Granetoft. Han jobbar nämligen för studentgöretaget ABC gruppen som samarbetar med våran skola. Han var verkligen hur trevlig, snygg och charmig som helst och då ska vi inte ens prata om hans dialekt!

På kvällen skulle jag egentligen jobba, men eftersom tågen är så himla bra han jag aldrig till jobbet och gick därför hem till kära Malin istället. Vi hade det super mysigt, vi låg mest och bara pratade. Men nu måste jag verkligen sova, puss!


Kommentarer
Postat av: Madeleine Nyberg

sicken snygging!

2012-05-30 @ 15:07:22
URL: http://madeleinenyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0