It's hard to forget someone who gave you so much to remember!

Hoppas alla ni där ute hade en bra Valborg igår, för de hade inte vi. Vi började kvällen hemma hos Malin med en super mysig middag och massa prat. Sen bestämde vi oss för att gå till rönninge folkets hus där en kompis hade fixat in oss. Vi träffar den ena tjejen som hade festen som säger till oss att det är okej att gå in. Vi betalar och går in då plötsligt den andra som har festen kommer och skickar ut oss. Men några underbara själar fixar in oss igen och vi fick vara där i ungefär 10 min innan hon kommer igen. Vi blev utskickade 2 gånger för att lokalen var full och för att vi inte var bjudna. Lokalen var helt jävla tom och alla där inne var INTE bjudna. Det var många på vår sida som blev lika irriterade som oss. Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor. Visa är underbara och andra inte.
Men nu tänker jag inte lägga mer energi på det för alla vet ju att som man behandlar andra blir man behandlad själv!


Kommentarer
Postat av: Jr

Men hallå? Är man inte bjuden till en fest går man inte ens dit. Blir man utskickad visar man respekt och går

Där ifrån, man springer inte in igen. Du var inte välkommen dit för att jag dels inte känner dig och mina vänner inte tycker om dig. Så enkelt var det. Några mer synpunkter angående Valborg? Syns på jobbet På tisdag

2012-05-02 @ 20:18:33
Postat av: Vanessa Vodovnik

Hej Johanna! Jag vill bara börja med att säga att jag verkligen respekterade er, och de menar jag verkligen! Jag gick ut när jag blev utskickad men blev indragen igen mot min vilja, du kan fåga alla som var utanför att jag verkligen inte ville gå in efter att jag blivit ut släng, pågrund av att jag ville respektera er. Men det som gjorde mig lite iriterad var att istället för att bara säga att ni inte ville ha mig där, så sa ni att det var fullt medan jag står och ser hur ni släpper in fler och fler. Men hoppas ni hade en trevlig kväll så ses vi på Tisdag! :)

2012-05-03 @ 16:15:29
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0