Bekännelser +

Jag har bacillskräck, Jag älskar att gå genom tåg, Jag hatar skräckfilmer, Vill vara brun året om, Jag älskar att resa, Jag tar alltid åt mig av det dåliga folks säger till mig (Oavsätt om det är 10 bra och 1 dålig), Jag är helt förälskad i Harry Styles och Louis Tomlinson , Jag längtar så sjukt mycket tills jag blir 18, Jag vill ta studenten nu, Mina vänner gör mig alltid så lycklig, Jag hatar när folk pratar om krogen, Jag har mycket kläder men aldrig något att ha på mig, Jag älskar livet.
 
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Louis Tomlinson*** :)

2012-11-04 @ 18:53:55
Postat av: johanna

ASSÅ VANESSA DU E SÅ JÄVLA SNYGG!! <3

Svar: Åååh vad glad jag blir, tack så jätte mycket! <3
vanessa vodovnik

2012-11-04 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0