One Direction till Sverige

Förlåt, förlåt och förlåt för den dåliga uppdateringen som varit..! Håller just nu på att packa ihop det sista som jag behöver för natten. Jag ska nämligen åka och tälta utanför friends arena tillsammans med min bror, jag hoppas verkligen vi får billjetter till One direction! Anledningen till att vi valt att tälta denna gång är för att när vi åkt in vid 4 tiden på morgonen alla andra gånger har vi ändå aldrig fått biljetter, så nu kör vi på STORT!   
Imorse sammlades vi gamla goa gänget hemma hos Amanda för att äta en mumsig brunch tillsammans. Åt så mycket att jag höll på att spricka, men gott var det! Men nu ska jag äta och sen börja röra mig mot arenan och hoppas på att vi får en plats långt fram i kön! Önska oss lycka till, Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0