Taggadebruttor!

Äntligen Fredag, och det känns underbart! Det har verkligen hänt sjukt mycket denna veckan. Det har ju nämligen varit poängveckan i skolan. Alla 3or har genomfört massor av olika uppdrag för att samla poäng till studentkampen, riktigt roligt. Vi har dansat MJ i matsalen, vi har haft uppvärmning i södertälje, vi har sjungit i entren och för lärarna, vi har bakat och mycket mer. Min klass lyckades genomföra alla uppdrag och jag är riktigt stolt över dom. Jag älskar min klass!
Ikväll är det 20-års fest som väntar med mina underbara tjejer. Det var verkligen sjukt länge sen vi alla festade tilsammans eftersom dom oftast är på krogen nu..! Men ikväll är alla taggade till tusen. Händerna i luften, pannan mot baren, nu spränger vi taket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0