Vilken natt

Vilken natt, värsta natten i mitt liv..! Det spöregnade, blåste, var kallt, fanns ingen affär och tältet läckte in..! Har nog aldrig varit med om en natt som gått långsammare. Jag han sova en timme innan tältet blev en pool, vi tog många härliga promenader i regnet för att försöka hålla värmen vilket inte gick så bra. Var en isbit från topp till tå! Kännde mig verkligen som en lodis. Men nu ångrar jag inte en sekund att jag köade, jag fick åtta stycken biljetter på främre parkett. Jag fick fyra på rad nio och fyra på rad tio, och inte bara det, jag fick också idag två stycken biljetter till SHM 23 november. Hur bra har inte denna dag varit? Nu fattas bara Justin Bieber biljetter, men det tar vi senare! Är så lycklig just nu! Ska någon av er gå på one direction, SHM eller Justin Bieber?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0