.

Det är svårare än jag trodde att släppa taget, om något som har varit en sån stor del av mitt liv. Inerst inne så vill jag inte det, men glädjen eller motivationen finns inte kvar längre. Jag har tappat allt. Det känns som om jag har sjunkt ner till botten. Jag kämpar för att försöka ta mig upp, men dras ner igen. Jag är så besviken på mig själv, och ledsen över att inte kommit dit jag velat. Nu går allt bara neråt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte ens vad jag vill..! Allt är bara som en enda stor röra just nu. Det är inte lätt när det är svårt...!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2012-09-28 @ 22:30:31
Postat av: Josefin

Det kommer lösa sig ska du se! Med tiden kommer du veta hur du ska göra!<3

2012-09-29 @ 00:15:40
Postat av: Hélena

Med din fighting spirit och talang kommer du att hitta andra former att uttrycka dig. Jag tror aldrig jag har träffat en så envis, driven och målmedveten unge i skolan någonsin. Ta det bara lugnt. Det kommer att klarna och du kommer att hitta något nytt som du vill ägna dig åt. Något som kommer att ta dig till nya oanade höjder. Det är jag fullkomligt övertygad om!
Kram H

2012-10-01 @ 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0