18 September 2012

God morgon, är du riktigt vaken än? God morgon, har du sett något glatt i tidningen? Eller det var ju länge sen, är du riktigt vaken än? Dessa rader är rader som verkligen får mig att skratta, Lea vet varför. Hahaha!
Sitter iallafall i skolan nu och har ekonomi. Jag och Carro har vart så duktiga så vi gjorde klart alla uppgifter på typ första lektionen så han satte på en film. Alla borde tacka oss som slipper jobba och får kolla på film i stället.
Jag slutar klockan två idag vilket är så skönt. Jag har halv studie dag imorgon och lediga på förmiddan på fredag, hur skönt är inte det?! Jag klagar inte!
Bjuder på en charmig bild på mig, Emma och Carro. Ja jag är osminkad, men var så jävla trött i morse..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0