Dagens outfit

Rosa tröja: HM Vit blus: HM Jeans: JC Skor: ? Väska: Longchamp


Kommentarer
Postat av: Linda

Niiice duuuude!! Lägg upp sånt här oftare

Svar: Jag ska försöka Linda! :*
vanessa vodovnik

2012-09-05 @ 20:12:28
Postat av: Stina

hej! Jag är i stort sätt helt klar med din design. Om du kollar in http://stinastest.blogg.se så kan du se om du vill ändra på något eller om du inte blev helt nöjd med headern osv.. Skicka ett mail till mig iså fall eftersom min blogg inte uppdateras längre. Om du inte vill ändra på något så kan du skriva dina inloggningsuppgifter så kan jag lägga in designen på din blogg. kram Stina

Svar: Har mejlat dig nu! Tack så jätte mycket för hjälpen!
vanessa vodovnik

2012-09-05 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0