En fantastisk lördag.

Vilken underbar lördag jag hade igår. Började lördagen med lite shopping och bio med min älskade morbror och mina söta små kusiner. Vi gick på Ikea och i Skärholmen. Sen var det dags att se filmen modig. Filmen var jätte bra och rolig, jag verkligen gillade den.
Efter bio var det snabba puckar hem för att sedan åka till Nykvarn där en tjejkväll väntade. Vi köpte massor av onyttigt och satt bara och prata och kollade lite film. Vi kom i säng vid halv tre då vi alla slocknade direkt.
På morgonen idag vaknade vi till smset "vill ni ha frukost?" Femton minuter senare kom världens bästa Sandra förbi med frukost till oss, hur gullig är inte den ungen!? Jag har verkligen världens bästa vänner, dom är verkligen mina lyckopiller! Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss mitt hjärtegos!!!! :*

Svar: Puss bästa du!
vanessa vodovnik

2012-09-30 @ 22:13:43
Postat av: Lea

Åhåhåh vilken mysdag! :) Vill vara med nästa gång :D

2012-10-01 @ 07:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0