Gymnastik.

Vet ni?! Idag är det exakt fyra månader tills jag fyller 18 år, jag läntar sååååå här mycket. haha. aja, jag kom precis hem från träningen. Träningen gick helt okej, vi körde mycket handvolter och volter idag. Trots en halv vrikad fot och lite rivmärken i ansiktet så är det så himmmmmmla roligt! Har fått massor av komplimanger, dom säger att jag är en naturbegåvning och att jag har jätte mycket potential för att kunna gå jätte långt. Det är självklart jätte roligt att få höra, men jag har lite svårt att ta åt mig det faktiskt..! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, puss och god nat!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du på gymnastik? Vardå?

Svar: Ja det gör jag, jag går i södertälje.
vanessa vodovnik

2012-09-14 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0