Träning

Hej kära ni!
Ska strax krypa ner i min goa säng för att få lite sömn, det behövs! Har varit i fullgång hela dagen fast jag bara gick i skolan från nio till två.
Jag har så ont i min kropp just nu. Jag har bestämt mig för att få tillbaka min tränade kropp jag förlorade under sommaren, den liksom lämnade mig påvägen..! Vi har i allafall fått en ny gympa lärare som äntligen har idrott på riktigt. Igår körde vi ett hårt barmarkspass som tog på kroppen, hade även gympa idag. Det blev mycket springa på dagens gympa vilket jag gillar. När man springer får man långa muskler vilket jag vill ha. Jag har desutom utanför skolan tränat som vanligt. Vart två timmar is igår och två timmar gymnastik idag. För er som inte vet så har jag tappat lusten för konståkningen lite nu under sommaren. Jag känner inte samma vilja eller motivations som förut. Jag har därför valt att variera min träning lite, där av gymnastiken jag börjat på. Men det känns jätte bra. Men nu måste jag verkligen sova så jag orkar upp, brukar vara ett problem på mornarna..! Puss
Body-motivation-summer-training-favim.com-486737_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0