As garv

I dag var det Felicia, Heléna och kören som jällde.
i dag var jag och felicia med heléna på en show hon satt upp.
det var ass bra jag rös när det sjöng haah.
felicia och jag var målade som spöken i ansiktet knall vita med svart ögonskugga och lilla rose.
Sennär vi skulle gå till doncken och äta så kollade alla på oss som om vi var helt duma i huvet haha.
haha sen kom jag hem vid typ halv 8 då åkte jag direkt till martin (min morbror / gudfar) som fyllde år.
Sen åkte jag och david hem och då gick vi ue med tessan (våran hund) sen hämtade vi pulkorna och gick till pulka backen precis vid oss och då kom ett par till som typ hete Alva, Hanna och typ issabel tror jag.
jag satt och garvade åt dom hela tiden det var helt galna alla tre skulle sitta på en litten bräda typ och dom typ bara ramlade av haha kan ni tänka er..
ska gå nu älskar er..<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0