SÄLJKA, SÄLJA OCH SÄLJA

Asso just nu är jag så trött på Att sälja julblommor, bingolottos julkalender och jultidningar.
jag började sälja jultidningar för Ett tag Skickade sen och i de i dag Men jag har och det sålde jag för min egen män skallen sen var jag tvungen och sälja julblommor och bingollotosjulkalender aa men nu har jag sålt julblommor över 2000 så nu orkar jag Int mer vissa i klassen har ju typ Int sålt Någonting så jag tycker jag Varit duktig i allafall och julkalendrarna var jg tvungen Att sälja 20 efter som det är jag min bror och sa vi har typ 9 kvar så om det är Någon som vill ha så kostar dom 50: - så det är bara Hojta till för jag orkar inte mera nu ...

sen var det ju Inte den bästa skol dagen i dag först så Håller alla tjejer på Att larva sig så jobbigt men en är ju iallafall normoa hihi Amanda <33
men sen på elevens val så skulle vi skriva manus och Då fick typ Karin och Cajsa värsta utskällningen av mig för Dom vill bara Göra sin lilla scovt film eller hur det stavas men det Int vill jag Int ellli och jag tror Int Felicia vill det så Då sa jag bara Att Då kan ni Vara en egen grup så gör jag Felicia och Elli en egen film och så blev dat hihi Så nu är vi tre en grupp men jag tror Att Karin och Cajsa kommer villja vara med igen mannen elli nu har och jag Kommit på det vi ska göra i allafall så det är bra Ha det gott alla älsklingar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0