Jag älskar julgodis <3 :)

Heej alla har nyss bakat jul godis och skärt korvar till i morgon då mamma och hennes tvilling syster fyller år.

I dag har det inte hänt så mycket jag och Line kanske skulle ha åkt till konståknings SM med det blev inget så jag åkte med mamma, pappa och farmor och handlade de sista julklapparna. Men har fortfarande en kvar, få se när jag ska köpa den efter som jag inte har något buss kort, eftersom en idiot stal det :(

Jag vet att jag inte bloggar så mycket men min dator har gått sönder så jag bloggar när jag får tag i en dator men nu ska jag ta och sätta mig och kolla på film och bara ta det lugnt

Men ska försöka blogga senare igen

 

Love you all <3


en bild från julavslutningen 2009


När vi sjöng på julavslutningen 2009

sommar avslutningen 2009


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: ja usch, dumma dumma den som tog det!

Tack! <3 jaa, det är alltid jag! :'( <3

2009-12-19 @ 19:46:48
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Tjuuuuuuuuuv! :O



xD

2009-12-19 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0