En dag till GOTLAND <3

Sho Bloggläsare


I dag vaknade jag 10 över 6 efter som jag gick och la mig så tidigt i går på grund av huvudvärken :/

Men nu mår jag mycket bättre och jag är ganska nervös inför gotland.

I dag har jag för det mesta packat inför gotland,
det känns som om det är jag som kommer ha med mig as mycket saker.
Måste nog ta och rensa lite så det blir lite mindre.

Annars har jag varit med Karin i dag vi var nere vi Bartorpsbryggan och badade och solade.
Jag fick faktiskt mycket färg.

När vi var på bryggan kom Tilde med sitt fritids ( Amandas lilla syster )
och skulle bada och fiska så vi hjälpte Tilde med masken och fiskandet.
Vi fick faktiskt två fiskar HAHA Stolt XD

Sen när jag kom hem så packade jag ännu mer och
sen så badade vi i våra granars pool och hade det lite Mysigt <3

Sen så slutade dagen som vanligt med ett stort vattenkrig!


PussPuss*/ Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0