Rubrik! <3

Hej alla blogg läsrae!


Kom nyss upp har varit nere och hämtat glass som jag nu sitter och svullar i mig . MM!!

I dag har det inte hänt mycket alls harr bara suttit hemma efter som det bara regnar hela tiden i dag.

Så jag har typ inget att skriva om.

Men som ni kanske sett har jag fått en ny design. Den är gjord av http://www.avlinda.blogg.se/.

Supper fin om jag får säga vad jag tycker och efter som det är min blogg så får jag det haha XD            

Har sett tre filmer i dag bröllops duellen & Wild Child & Twilight.

Alla var ganska bra men Wild Child var bäst, alla har sagt att Twilight är så bra men det tycker inte jag den var bra men inte supper bra. Men det kan vara för att alla säger att den är så bra hela tiden och då har jag fått så höga förväntningar på den så då blev den inte så bra.


Vad har ni gjort i dag då?

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0