sleep over

sha sha

Kunde inte skriva i går efter som jag sov hos Lea..

Men idag har inte hänt så mkt vaknade typ 10, och det som förvånade mig var att Lea fortfarande log och sov haha kan ni tänka er Lea sova kl 10 :/

Sen så gick vi och åt frukost och kläde på oss och gick hem till mig eller snarare cyklade till mig. Och sen skulle vi gå ut med min hund då vi gick förbi mina små kusiners dagis och då ville dom följa med hem så vi tog med dom hem till mig.

Hemma hos mig hände det inte så mycket vi badade studsade studsmatta och tittade lite på film.

Vid ungefär 4 tiden kom Åsa och hämtade dom och då gick jag David och Lea och badade i våra grannars pool och sen chillade vi lite sen vi kl 6 gick Lea hem och nu sitter jag här och har det lite tråkigt och tittar på lotta på Liseberg :D


Lite bilder från i går kommer här neran för.

  

  PussPuss* /Vanessa

visst är dom lika


Film kväll haha XD ( Vadp tjockisar)


jag och Lea när vi skulle sova <3


Lea och mina små kusiner <3


jag matade simon med glass <33








Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är ungen på första och sista bilden? ;p

2009-06-22 @ 21:46:04
Postat av: vanessa

det är Simone.

typ Leas familjs kompisras dotter

2009-06-23 @ 20:45:05
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0