varm dag

Hej Hej bloggen!!

Har precis ätit och pratat med Viktor, men han skulle träna nu. Jag fattar inte hur han orkar springa.
upp för flottsbro i typ 2 och en halv timme galen haha.

Men i dag har det inte hänt så mycket, varit i skolan som vanligt och på Svenskan såg vi på filmen "barnhemmet" det var inte så himla läskig utan mer spännande.
Jag stör mig på en viss liten eller ska man kalla henne en stor dam som alltid ska vara värst.
Skrika högst vara bortskämd ja ni vet vad jag menar.

Sen fick vi även cider av Våran lärare Lennart.


Sen efter skolan drog jag, Malin, Linnea, Johanna, Jonas, Henke och Daniel och badade. Det var as skönt.

Jag solade även och fick lite färg.  

Jag tycker så synd om Jonas dom kastade ner hans handuk i vattnet hela tiden och han frös as mycket så ja synd om honom.

Men nu ska jag sluta skriva ha det gött



Puss Puss <33


Coola gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0