Dålig uppdatering och det är inte bra :P <3

Hola todos ligger nu i min säng och tittar på Made in Sweden.

Idag har det inte hänt så mycket. Men i morse när jag kulle till skolan så var bussen typ 25 min sen så då missade jag även vinken så jag fick gå upp till skolan, men det var ganska kul eftersom det var många bilar och så som fastnade så då kunde man gå och skratta åt dom :P

 Sen har jag  varit i skolan som vanligt vi hade syslöjd som är lika kul som vanligt. Jag håller på och syr en mörk rosa klänning som jag tror kommer bli jätte bra :D  

Sen när jag kom hem så fick jag lite ont i magen men jag gick ändå på träningen men efter en halv timme gick jag av för att jag fick så ont så jag inte kunde träna men nu är det bättre :P

Men nu ska jag plugga lite till Biologiprovet i morgon

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0