Förlåt :P

Förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har inte haft något internät eftersom min pappa fick för sig att byta och då så ska det så klart krångla så det nya funkar inte på min dator :( fan vad trött man blir.

Men jag har inte haft så mycket tid häller eftersom jag har haft fulltupp.  I fredags så var jag på IDOL med Vilma, Lea och Vilmas mamma Åsa och vet ni va vi var VIP så vi fick middag och allt :D vi hade det jätte jätte trevligt och jag tackar verkligen så jätte mycket för biljetterna Vilma Tussen tack söta du :)

Här har ni några bilder jag fått av Vilma men det kommer mer :)

 








Sen i går (Lördag) så hade jag träning i 3 timmar på morgonen och jag var jätte trött eftersom jag kom hem sen dagen innan ;) så jag gick och la mig direkt när jag kom hem sen var det bara att skynda sig för då skulle vi på födelsedags fest hos våra kompisar. Sen idag har jag inte gjort så mycket alls pluggat och tränat och imorgon ska jag testa i hanninge så önska mig lycka till!!

Men nu ska jag sova vi hörs :D <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till :D

2010-10-11 @ 09:35:39
Postat av: Anonym

2010-10-11 @ 16:15:58
Postat av: Vilma Slättegård

Hihi varsegod! :D <3

Lycka till på testet! ;)

2010-10-11 @ 16:16:47
URL: http://vilmsla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0