Min kväll i ord och bilder!

Nu är jag hemma efter en helt underbar kväll! Kvällen började med lite tjej snack på bryggan tillsammans med mina underbara flickor Johanna och Karin. efter någon timme bestämde vi oss för att åka en tur med Johannas båt. Vi åkte till mulle där vi träffade på ett gäng på 4 killar som va ute med sin stora fina båt och gjorde en sväng och blötte ner hela oss. Så dom tyckte lite synd om oss och frågade om vi ville åka rings, så Jag och Karin fick åka ring efter deras båt och det var hur kul som helst, dock några lite läskiga vurpor. Efter att vi hade åkte ring så satt vi och pratade lite och sen  så skjutsade dom oss och våran båt tillbaka till bryggan. När vi kom till bryggan (Ödlunds brygga) så var Marckus, Krickan, Bergfors och Viktor där så vi bastade och bara hade det allmänt trevligt innan jag sen fick skjuts hem Viktor. Här kommer några bilder! ;)



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0