Mysflickor!

God kväll! Nu har jag precis kommit hem från vår vackra huvudstad Stockholm där jag tillbringat min kväll tillsammans med mina underbara tjejer Malin och Johanna. Vi var på bio och såg Bad teacher. Jag tycker inte att filmen var så bra, det fanns ju några roliga scener i filmen som man skrattade riktigt mycket till iallafall,  men Malin och Johanna tyckte filmen var bra. Jag har verkligen haft en super mysig kväll med mycket skratt och bus ;) Det satt en kille och en tjej på bion och typ hade sex med kläder på, haha nej men inte riktigt men nästan. Vi störde oss jätte mycket på dom så tillslut gick vi fram till dom och Malin ba Ursäkta och dom reagerade inte så hon sa ursäkta igen och då reagerade dom och Malin ba, det här är en offentlig plats med mycket små barn så det som ni håller på med är inte riktigt lämpligt, och gud så vi skrattade sen. hahahaha :D men nu ska jag snart sova eftersom jag jobbar imorgon men bloggar så klart imorgon.
 
Kram på er!


Jag just nu som äter äggröra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0