sex and the...

Idag har jag varit på genrep inför dopet som är på lördag, vilket gick jätte bra. Vi fick också träffa prästen, Linns bror Tim han tjej och såklart Christoffer och lilla Freja. Men innan Linn hämtade oss så gick vi runt i sickla och kollade i affärer och lunchade. Vi åt på en italiensk restaurang som gjorde jätte god mat!
Just nu så sitter jag, Karin, Linnea, Emelie och Johanna och kollar igenom alla Linneas bilder och filmer på hennes telefon, så jävla kul!! Jag skrattar så mycket att jag har ont i magen nu :P Men Vi har iallafall haft sex and the city maraton men vi har bara kommit till halva säsong ett hahaha. Men nu ska jag vara lite social :D
 
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0