Copenhagen camp - Dag 1

Du har vi precis kommit hem från den færsta dagen av trøning. Trøningen gick helt okej, stod flera stycken dubbel axel och trippel salchow och ægel var inte så dumme dom heller. Jag fick också jøtte mycket komplimanger fær mina axlar. Jag gjorde tydligen dom finaste axlarna i hela gruppen vilket jag blev super glad æver att hæra.
Kalle sa också idag att om jag skulle trøna fær dom i Danmar skulle jag stå trippel salchow, ægel ocg tolop på fyra veckor och bli nøst bøst i Danmark, hahaha roligt att hæra eller hur ;)
Men nu siter jag i Lauras rum och ska snart duscha och sen sova. Min kropp vørker men som tur ør så bærjar vi inte færen kvart i två imorgon så vi kan sova løøøøøøønge! ;)
Men nu ska jag dusch!
Ha det bra så lønge puss
Hittade en super sæt bild på min fina Laura på hennes dator som jag bjuder på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0