Copenhagen camp - Dag 3

Hej! Jag orkar igentligen inte blogga så det blir ett kort inløgg. Trøningen idag har gått jøtte bra men dom dør jøvla laningarna på ett ben vill inte vara på min sida. Men nu jøvlar ska jag stå den dør salchowen!! Jag har fått så sjukt mycket komplimanger æver mina hopp vilket gær mig super glad. En av trønarna sa att han ville byta min salchow mot hans (Nør han åkte) fær då hade kvadruppeæ varit så æøtt. Sen idag nør jag gick av isen så skakade de min han och sa att det var øn øra att fått trøna mig, jag blev så glad!
Imorgon ør det sista dan på løgret vilket kønns hur tråkigt som helst, jag trivs verkligen med att trøna hør och vill inte åka hem. Samtidigt som jag inte vill åka hem så løngtar jag øndå efter kæra Rænninge! Men n u orkar jag inte skriva mer pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0