Att man alltid vill ha den man inte kan få!

Har ingen blogg lust alls nu och det är därför det varit så dålig uppdatering.
veckan i skolan har varit jätte bra. Vi har nämligen fått nytt schema och jag älskar det.
Så idag slutade jag kl halv 1 och imorgon har jag sovmorgon till 10 och sluta kl 1 hur skönt är inte det? (Y)
vi börjar morgon dagen med samhälle i 35 min sen är det bara gym efter lunch skit skönt (Y)
sen bär det hem för att plugga och sedan träning! :D
Jag älskar att träna det är det bästa jag vet!
men nu ska jag snart börja fixa mig och sedan sova lite och drömma underbara drömar.
För vet ni idag så sov jag en stund när jag kom hom och när jag vaknade kom jag ihåg min dröm och det brukar jag alldrig göra!
Och jag kan lova er att det var en ritigt go dröm :D <3


Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0