Fantastic träning!

God kväll mina läsare! Min dag har varit riktigt seg. Min lördag började precis som alla andra lördagar alltså med tre tre timmars träning. Först 2 timmar is och sen 1 timme fys. Idag var det bara Jag, Lea och Line som var på träningen och det är verkligen det bästa jag vet. Det blir en sån mycket mer kvalité på träningen eftersom vi tre ligger på samma nivå. När vi är hela gruppen då är det alltid någon som är i vägen för att alla har olika mycket fart och så vidare. Men idag var det bara vi tre på hela isen och det var så skönt! Jag önskade att det var så hela tiden. Vi hoppade trippel Flip, Trippel Lutz och Trippel Tolope och det gick faktiskt helt okej, bättre en vad jag trodde. Det var inte ens läskigt (Y)

 

Annars har jag bara varit hemma hela dagen har haft huvudvärk och kollat på konståknings EM. Det gick helt okej för svenskarna men några missar som gjorde att dom åkte ner några placeringar. Jätte tråkigt. Men klippen kommer upp  i nästa inlägg ;) Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på reprisen av Herrarnas långa program som börjar om 10 min på tv. Men vi hörs väl imorgon puss och om jag inte skriver mer idag så säger jag nu God natt!


Kommentarer
Postat av: Line

Hahah klockrent skrivet, så sant! ;)<3

2011-01-30 @ 11:49:35
URL: http://oonline.blogg.se/
Postat av: Vanessa

SV: haha det är ju bara saningen ;) <3

2011-01-30 @ 19:46:08
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0