BB finalen!

God kväll eller vad ska man säga klockan är ju liksom 1!
 
Min söndag har bestått av städning av mitt rum och sen Big Brother finalen Live (Y) Jag hade det så sjukt bra på BB idag. Bra drag, underbart folk och sen en värdig vinnare. Men jag tänkte att jag ska lägga upp lite bilder och så från BB nu medans jag kollar på reprisen av BB som börjar nu! ;)


Tre underbara tjejer i kön!


De coola gänget!



Denna bjuder jag på! :P





Sen efter BB så åkte vi till DONKEN för vi var hungriga...


Var det någon som såg oss på tv? :))


Tack för en sjukt rolig kväll på bb finalen Rebecca Tengqvist, Caroline Hallberg, Dennis Olsson, Kristoffer Daffy Jhonel, Christopher Alves Manookian, Robin Lallarn Christiansson, Gabriel Leijonmarck, Serrander Jonatan, Hb Hallberg, Emma Elfström och Fredde Lundback ♥

Kommentarer
Postat av: becca

tack själv min bästa <3

2011-06-06 @ 23:24:48
URL: http://beccatengqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0