Borta bra men hemma bäst!

God morgon alla underbara! Hur mår ni? själv mår jag bra utom att jag fortfarande är sjuk, Jag har ont i halsen och är lite snuvig. Idag är jag inte i skolan eftersom vi bara hade en lektion som var samhälle där vi bara kollar på film så då valde jag att vara hemma och kurera mig lite innan kvällen.
 
Igår så var jag i skolan som vanligt och det var en jätte lugn dag. Efter skolan åkte jag och Emelie till Röda Cafét (där jag jobbar) för att fika vilket var hur gott som helst! Efter att vi fikat klart så åkte vi in till stan och gick runt och kollade i affärer och jag fick med mig en svart långklänning och ett par svarta shorts. Men nu måste jag sluta skriva har lite saker jag ska fixa innan klockan tre då Rebecca slutar skolan och vi ska åka in till stan. Sen i kväll ska jag tydligen på en fest med så hoppas det blir kul!
 
Men nu måste jag plugga lite och sen duscha!
 
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0